W nawiązaniu do spotkania warsztatowego mającego na celu prezentację projektów zgłoszonych w ramach naboru do Lokalnego Programu Rewitalizacji na lata 2016-2023, które odbędzie się w dniu 06.10.2016 r. w Sali Ratuszowej Urzędu Miejskiego w Koninie, przedstawiamy poniżej agendę spotkania oraz informacje na temat złożonych projektów.
Spotkanie rozpocznie się o godzinie 10.00.
Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach.
Prezydent Miasta Konina
Otwarte spotkanie warsztatowe
Termin: 6 października 2016 roku w godzinach od 10:00do 18:00
Miejsce: w Sali Ratuszowej Urzędu Miejskiego w Koninie przy ul. Wiosny Ludów 6,
Harmonogram:
10:00 – 10:15 – Przywitanie uczestników, dystrybucja materiałów i prezentacja harmonogramu
10:15 – 11:30 – Prezentacja „Stan prac nad Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Konin na lata 2016-2023” – aspekty partycypacyjne i badawcze
11:30 – 12:00 – przerwa kawowa
12:00 – 13:30 – I warsztat: część I prezentacje projektów
13:30 – 13:45 – przerwa
13:45 – 14:50 – I warsztat: część II dyskusja i praca koncepcyjna nad projektami
14:50 – 15:00 – przerwa
15:00 – 16:30 – II warsztat: część I prezentacje projektów
16:30 – 16:45 – przerwa
16:45 – 17:50 – II warsztat: część II dyskusja i praca koncepcyjna nad projektami
17:50 – podsumowania spotkania
Otwarte spotkania warsztatowe zostaną poprowadzone przez moderatorów, przedstawicieli Stowarzyszenia Wspierania Inicjatyw Gospodarczych DELTA PARTNER. Oba spotkania warsztatowe będą miały analogiczny przebieg i będą realizowane według ramowych założeń zawartych w harmonogramie. Jednocześnie osoby nie mogące uczestniczyć w pełnym zakresie warsztatów i spotkania informacyjnego będą miały możliwość pobrania materiałów: wyświetlanych prezentacji, zestawienia zgłaszanych projektów oraz schematycznej mapy ilustrującej rozmieszczenie zgłoszonych projektów.